fbpx

We fietsen en lopen samen

Naar 25.000km voor 5.000 buddy's

Blijf mee in beweging!

In beweging blijven is nu voor iedereen belangrijk. We moeten zorgen dat we fris en sterk blijven in deze bijzondere tijden.

ArmenTeKort heeft daarom de uitdaging opgezet om samen 25.000km te lopen, fietsen of wandelen!

Bekijk de uitdaging

Help jij mee ons doel te halen?

Om deze 25.000 km bij elkaar te krijgen hebben we jou hulp nodig! 
Wil jij de komende weken 50, 100 of 500 km voor je rekening nemen?  Doe dan mee met onze MovingLives campagne. Deze actie loopt tot 15 juli!

Ga naar de ArmenTeKort MovingLives campagne en klik op “Ik doe mee” 

Maak een MovingLives profiel aan en kies het aantal kilometers dat je persoonlijk wil halen. 

Maak hier gerust een uitdaging van 😉

Koppel je Strava account aan MovingLives. Zo worden alle afgelegde kilometers bijgehouden.

Je bent nu klaar om te vertrekken!

(*) Heb je nog geen Strava account?  Geen probleem, die kan je gratis aanmaken op https://www.strava.com/

Iedere kilometer telt!

Doe je elke dag een kleine wandeling in je buurt, ben je aan het trainen voor een marathon of rijd je je eigen Ronde van Vlaanderen?  Dat zijn allemaal perfecte manieren om mee te bewegen voor onze actie!   Samen halen we de meet!

Belangrijk:  Vergeet wel niet steeds iedere activiteit te registreren met Strava 🙂

Wandelen

Fietsen

Lopen

Laat je sponsoren

Zoek je nog wat extra motivatie op (terug) in beweging te komen?  Zoek enkel sponsors voor je persoonlijke uitdaging te halen.  Zij kunnen een gift doneren via de MovingLives website.

Iedere bijdrage gaat rechtstreeks naar ArmenTeKort. 
Je geeft zo een extra boost aan onze heropstart!

Enkele praktische tips

  • Als je nu pas begint met sporten of bewegen, bouw dan heel langzaam op
  • Beweeg, train of sport, maar doe het kalm aan: niet intensief en niet te lang aan één stuk
  • Doe je normaal duurinspanningen, kies dan nu voor intervalactiviteiten
  • Oefen wanneer het kan in de open lucht (buiten, tuin, koer, balkon…)
  • Binnen sporten of bewegen is nog altijd veel beter dan niet bewegen

ook in tijden van corona

  • Sport nu bij voorkeur in je eentje (of beperk je tot je huisgenoten of 1 niet-huisgenoot)
  • Kom je tijdens het sporten in de buurt van anderen, hou dan 1,5 meter afstand en doe geen high fives, handshakes of hugs
  • Doe niets samen in de marge van je sportactiviteit: niet samen met de auto naar de sportactiviteit, niet samen omkleden, etc.
  • Raak alleen je eigen materiaal aan: gebruik je eigen drinkbus en handdoek, en ook alleen persoonlijk sportmateriaal
  • Sport niet als je ziek bent, ook niet individueel. Onthoud ook dat je na koorts niet meteen weer mag sporten, maar nog evenveel dagen moet rusten als dat je koorts hebt gehad. Na bijvoorbeeld 3 dagen koorts begin je dus pas op dag 7 weer te sporten.

Ga jij mee voor de 25.000 km?

Corona maatregelen
We blijven bereikbaar

Volg ons verhaal in je mailbox!